Four Reasons

Rakastettu kauneusalan kapinallinen sai TikTok-tililleen uutta puhtia.

Tavoite

Tavoitteenamme oli luoda Four Reasonsille TikTok-presenssi, joka viestii brändin arvomaailmasta ja kasvattaa tunnettuutta uuden kohderyhmän keskuudessa.

Strategia

Strategian ydin lähti kolmesta tavoitteesta: 

  1.  Saada ihmiset oivaltamaan hiusten merkitys niiden kaikessa laajuudessa. Miten tärkeä osa identiteettiä hiukset ovatkaan!
  2. Antaa työkaluja seuraajille löytää kauneus itsestään, omalla tyylillään. 
  3. Tarjotaan tavat laittaa ja hoitaa omia hiuksia niille sopivilla tuotteilla.

Luova ratkaisu

Loimme Four Reasonsille TikTok-konseptin, jonka keskiössä on auttaa kuluttajia näkemään hiukset persoonamme jatkeena. Konsepti sisältää kolme erilaista sisältötyyppiä, jotka kaikki vastaavat eri tarpeeseen.

Tulokset

Pilotin 12 videota keräsivät orgaanisesti

  • 144K Näyttökertaa
  • 5509 Tykkäystä
  • 413 Tallennusta
  • 108 Kommenttia
  • 1200 Seuraajaa
TikTok-pilotti Trootin kanssa ylitti odotuksemme! Myynnillisiä tavoitteita meillä ei tällä kertaa ollut, vaan halusimme ennen kaikkea saada brändimme näkyviin ja kuuluviin TikTokissa. Sisällöt olivat visuaalisesti hyvinkin herkullisia ja ihastuttivat yleisön lisäksi myös kollegoita! Troottilaisten kanssa työskentelystä saimme uutta inpistä myös omaan tekemiseen, ja olemmekin jatkaneet tätä hyväksi havaittua konseptia myös Four Reasonsin muilla some kanavilla. Lämpimästi voin suosittella Trootin osaavia ammattilaisia! Ihan huipputyyppejä!
Henna Haapala
Four Reasons

Barot's

Ravintolaketjun myynti kasvuun somen avulla

Lue lisää →

Sanoma

Näin luotiin hittisarja Ruutuun

Lue lisää →