When the goal is to gather leads and positively influence the purchase decision for an expensive product, emotional but informative content works for the consumer.
Suunnittelimme kampanjan jonka ytimessä oli kolmiosaisen videosarja jossa dokumentaristi Arman Alizad vieraili kolmen perheen luona. Keräsimme tarinoita siitä miten ilmalämpöpumppu oli parantanut kodin mukavuutta, saanut aikaan kustannussäästöjä sekä auttanut pienentämään hiilijalanjälkeä. Yleisöä aktivoitiin kilpailulla johon kerättiin ”Fiiliksiä ilmalämpöpumpuista” laskeutumissivulla ja jossa kuluttajat pystyivät katsomaan sisältöjä. Yleisöä ohjattiin laskeutumissivulle some- ja VOD-mainonnan sekä Arman Alizadin some-kanavien kautta.
Kampanja oli menestys ja ylitti tavoitteet moninkertaisesti. Kilpailu keräsi lähes 3500 osallistujaa kampanjasivulla. Kuluttajat kertoivat omia Fiiliksiään pumpuista. Kampanjan avulla kerättiin noin 500 liidiä. Vaikuttajavetoinen sisältö tehosti merkittävästi myös mm. Facebook mainontaan sitoumisista. Tämä näkyi mm. aktiivisena kommentointina ja mainosten jakamisena.
See also