Paula

TikTok concept

Generation Z is more critical of advertising than previous generations. Therefore, the impact on the target group needs to be made with addictive content and an interesting story.

Ratkaisu:

Z-sukupolven nuoret suhtautuvat mainontaan kriittisemmin kuin aiemmat sukupolvet. Siksi vaikutus kohderyhmään pitää tehdä koukuttavalla sisällöllä ja kiinnostavalla tarinalla.

PAULA-vanukas on monelle teinille lapsuudesta tuttu ja sen mainosjingleen suhtaudutaan nykyisin huumorilla.

PAULA haastoi nuoren kohderyhmän keskuudessa suositut TikTok-vaikuttajat Weksin, Ellan & Helmin, Monailonan, Nikon ja Santun, Sari Aallon sekä TUULIn luomaan omat versionsa legendaarisesta mainoskappaleesta tai mainoksesta. Sisällöissä hyödynnettiin PAULA-brändin maailmaa ja nostalgisoitiin suhdetta tuotteeseen.

Tulokset:

Kampanjalla keräsi ilman maksettua mainontaa yli 4 miljoonaa TikTok- ja 500 000 Instagram -näyttökertaa.

Vaikuttajien PAULA-vanukas TikTok-sisältöjen parissa vietettiin 20 881 tuntia eli 870 päivää! Videoita katseltiin keskimäärin vaikuttajasta riippuen kolmestatoista aina 35:een sekuntiin. Sisällöistä tykättiin TikTokissa 313 500 kertaa, Instagramissa 35 000 kertaa.

Kampanja onnistui myös PAULA-vanukkaan brand lift – tutkimuksen näkökulmasta erinomaisesti, huomioarvio oli korkea ja yhden huomioarvoprosentin hinta merkittävästi benchmark-lukuja alempi.

Tutustu kampanjaan

This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.