Tuben vaikuttavuus 2018 -raportti.

Tuben lisäksi ensimmäistä kertaa vertailussa myös blogit sekä instagram! Kokosimme yksiin kansiin tulokset nuorten ja nuorten aikuisten mediakäyttäymisen muutoksesta. Trootin ja OMD:n kyselykartoituksessa 15-35 -vuotiailta (n.=1000) selvitettiin mm. seuraavaa:
  • Mitkä mediat ovat nuorille aikuisille tärkeimpiä juuri nyt?
  • Miten katsojat suhtautuvat kaupallisiin kumppanuuksiin YouTubessa?
  • Millainen vaikutus Tuben kumppanuuksilla on ostopäätöksiin?
  • Millaiset kaupalliset yhteistyöt vetoavat katsojiin parhaiten?
Kartoitus vertailee dataa jo kolmelta vuodelta!   ­   ­

SISÄLLÖT JA VAIKUTTAVUUS TUBESSA 2017: TIIVISTELMÄ

Avaa SlideSharessa ­  

SISÄLLÖT JA VAIKUTTAVUUS TUBESSA 2016: TIIVISTELMÄ

Avaa SlideSharessa

* pakollinen kenttä

Troot Network saa markkinoida minulle:

Voit poistaa tietosi milloin tahansa klikkaamalla linkkiä viestiemme alatunnisteessa. Tarkempi tietosuojaseloste. Käytämme markkinointialustana MailChimpia. Napsauttamalla oheista painiketta, hyväksyt että tiedot siirretään MailChimpin alustalle käsittelyyn. Lisätietoja MailChimpin tietosuojakäytännöistä.