Vaikuttavuusraportti 2019
Tilaa lomakkeella itsellesi tiivistelmäVaikuttajamarkkinoinnin trendit sekä kaupallisten yhteistöiden vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen
Trootin OMD:n kanssa toteuttama vaikuttavuusraportti pureutuu nuorten aikuisten (15-35 -vuotiaat) mediatottumuksiin ja kertoo jo neljän vuoden dataa siitä, mihin some-kanaviin kannattaa satsata ja miten. Vertailussa jo toista kertaa mukana myös blogit ja Instagram. Kartoituksesta selviää muun muassa:
- Vaikuttajamarkkinoinnin vaikuttavuus eri kanavissa
- Miten kaupallisiin kumppanuuksiin suhtaudutaan ja mitä niiltä toivotaan
- Ammattivaikuttajat VS mikrovaikuttajat – vaikuttavuus ostopäätökseen
TUTUSTU MYÖS:
Tuben vaikuttavuus 2018: TiivistelmäSisällöt ja vaikuttavuus tubessa 2017: Tiivistelmä
Sisällöt ja vaikuttavuus tubessa 2016: Tiivistelmä
Tilauslomake
Voit poistaa tietosi milloin tahansa klikkaamalla linkkiä viestiemme alatunnisteessa. Käytämme markkinointialustana MailChimpia. Tilaamalla raportin, hyväksyt että tiedot siirretään MailChimpin alustalle käsittelyyn. Lisätietoja MailChimpin tietosuojakäytännöistä.