Vaikuttavuusraportti 2019

Tilaa lomakkeella itsellesi tiivistelmä

Vaikuttajamarkkinoinnin trendit sekä kaupallisten yhteistöiden vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen

Trootin OMD:n kanssa toteuttama vaikuttavuusraportti pureutuu nuorten aikuisten (15-35 -vuotiaat) mediatottumuksiin ja kertoo jo neljän vuoden dataa siitä, mihin some-kanaviin kannattaa satsata ja miten. Vertailussa jo toista kertaa mukana myös blogit ja Instagram. Kartoituksesta selviää muun muassa:
  • Vaikuttajamarkkinoinnin vaikuttavuus eri kanavissa
  • Miten kaupallisiin kumppanuuksiin suhtaudutaan ja mitä niiltä toivotaan
  • Ammattivaikuttajat VS mikrovaikuttajat – vaikuttavuus ostopäätökseen
 

TUTUSTU MYÖS:

Tuben vaikuttavuus 2018: Tiivistelmä
Sisällöt ja vaikuttavuus tubessa 2017: Tiivistelmä
Sisällöt ja vaikuttavuus tubessa 2016: Tiivistelmä

Tilauslomake

*pakollinen kenttä

Voit poistaa tietosi milloin tahansa klikkaamalla linkkiä viestiemme alatunnisteessa. Käytämme markkinointialustana MailChimpia. Napsauttamalla oheista painiketta, hyväksyt että tiedot siirretään MailChimpin alustalle käsittelyyn. Lisätietoja MailChimpin tietosuojakäytännöistä.