Vaikuttavuusraportti 2019

Vaikuttajamarkkinoinnin trendit sekä kaupallisten yhteistöiden vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen

Trootin OMD:n kanssa toteuttama vaikuttavuusraportti pureutuu nuorten aikuisten (15-35 -vuotiaat) mediatottumuksiin ja kertoo jo neljän vuoden dataa siitä, mihin some-kanaviin kannattaa satsata ja miten. Vertailussa jo toista kertaa mukana myös blogit ja Instagram.

Kartoituksesta selviää muun muassa:
  • Vaikuttajamarkkinoinnin vaikuttavuus eri kanavissa
  • Miten kaupallisiin kumppanuuksiin suhtaudutaan ja mitä niiltä toivotaa
  • Ammattivaikuttajat VS mikrovaikuttajat – vaikuttavuus ostopäätökseen
 

TUBEN VAIKUTTAVUUS 2018: TIIVISTELMÄ

­

SISÄLLÖT JA VAIKUTTAVUUS TUBESSA 2017: TIIVISTELMÄ

Avaa SlideSharessa ­

SISÄLLÖT JA VAIKUTTAVUUS TUBESSA 2016: TIIVISTELMÄ

Avaa SlideSharessa

Tilauslomake

*pakollinen kenttä

Voit poistaa tietosi milloin tahansa klikkaamalla linkkiä viestiemme alatunnisteessa. Käytämme markkinointialustana MailChimpia. Napsauttamalla oheista painiketta, hyväksyt että tiedot siirretään MailChimpin alustalle käsittelyyn. Lisätietoja MailChimpin tietosuojakäytännöistä.