Duunitori

Some-strategia
Käsikirjoitus
Sisällöntuotanto

Miten rakentaa brändiä TikTok edellä?

Duunitori on Suomen suurin työnhakupalvelu ja johtava rekrytointimedia.

Miten hyödyntää TikTokin mahdollisuuksia osana Duunitorin brändin rakentamista? Miten saada kohderyhmän aito huomio kanavassa, joka pursuaa kohderyhmälle mielenkiintoista sisältöä?

Tavoite ja KPI’t 

Nuori kohderyhmä tuntee Duunitorin hyvin, mutta se haluttiin tavoittaa myös TikTokissa ja Instagramissa lyhytvideoiden keinoin. Tavoitteenamme oli vahvistaa kohderyhmän suhdetta Duunitoriin lyhytvideoiden avulla.

Insight

Kohderyhmä suhtautuu työhön ja työnhakuun positiivisesti, mutta kohtaa usein haasteita löytää työpaikkoja perinteisin metodein. He tarvitsevat kannustusta ja inspiraatiota työuran pyörteissä. Kulutettavista formaateista suosituin on lyhytvideo.

Ratkaisu

Kehitimme Duunitorille kanava-strategian ja jatkuvat lyhytvideoformaatit jonka pohjalta tuotimme kuukausittain kohderyhmälle kulttuurillisesti relevanttia, viihdyttävää ja ennen kaikkea hyödyllistä sisältöä, joka mahdollistaa vuorovaikutteisen keskustelun työelämään liittyvistä asioista, jopa työelämän tabuista.

Sisällöt syntyivät yhdessä duunitorilaisten kanssa, ja he myös toimivat videoiden kasvoina.

Luova toteutus

Käsittelimme videoissa sekä ajankohtaista kesätyönhakua että työnhakua ja työelämää yleisemmin.

@duunitori Vastaa käyttäjälle @teletappi07 Onko susta tässä hyvä pointti? 😌🤪 #kesäduuni #suomitok #kesätyönhaku #kesätyö ♬ alkuperäinen ääni - Duunitori
@duunitori Replying to @huutolaistytto Onnistuttiinko sun mielestä käännöksessä? 💪😎 #työelämä #rekry #työnhaku #vahvuudet #duunitorilaiset ♬ original sound - Duunitori
TULOKSET
  • 6,51M Näyttökerrat yhteensä
  • 10 800 Seuraajaa
  • 151,K Näyttökerrat keskimäärin
  • 95,2K Engagements