Back
TikTok on yksi maailman nopeimmin kasvavista markkinoinnin alustoista. Mutta miten TikTok valjastetaan tulokselliseksi osaksi monikanavaista vaikuttajamarkkinoinnin kampanjaa? TikTokin räjähdysmäisen suosion myötä sen kaupalliset mahdollisuudet ovat alkaneet kiinnostaa markkinoinnin ammattilaisia ja brändejä. TikTok on uusi kanava, jossa edelläkävijöiden on vielä mahdollista ottaa vahva jalansija, saada brändille erinomainen share of voice sekä tavoittaa uusia yleisöjä. Kohderyhmästä riippuen TikTok kannattaa ehdottomasti valjastaa osaksi markkinointia. TikTok tavoittaa yli miljoona Suomalaista erityisesti nuorten ja nuorten aikuisten keskuudessa. TikTokissa on mahdollista tehdä niin vaikuttajamarkkinointia, mainontaa kuin luoda brändille oma kanava. Huulisynkkaus-, haaste- ja tanssivideoiden ohella TikTokista löytyy nykyään myös perinteisempää kerrontaa kuten komediaa, futista, lätkää, matkailua sekä YouTubesta tuttua videoblogisisältöä. Pysyäkseen kartalla siitä, mikä “trendaa” alustalla nyt, on sovellusta käytettävä säännöllisesti – tämän viikon hittijuttu ei välttämättä ole enää relevanttia tekemistä ensi viikolla. Kannattaa siis ladata TikTok sovelluskaupasta ja lähteä rohkeasti kokeilemaan! Muistilista TikTok-vaikuttajamarkkinoinnin aloitukseen:
Kiinnostuitko TikTok vaikuttajamarkkinoinnista? Ota yhteyttä!