Sadetta, Oonaa ja Timiä yhdistää kokemus ja intohimo haastaa perinteisiä markkinoinnin keinoja ja luoda merkityksellisiä kohtaamisia brändien ja ihmisten välille.
Lokakuussa 2022 sekä Trootin asiakkuus- että luova tiimi saivat uudet osaajat kun asiakkuusjohtaja / strategi Sade Yrjölä sekä luova suunnittelija Oona Kansi aloittivat trootilaisina. Saden ja Oonan lisäksi Trootin porukkaa täydentämään saatiin vuoden alussa Creative Content Producer Timi Nordman.
Sade Yrjölä on asiakkuustyön ammattilainen, joka on työskennellyt vuosia sosiaalisen median parissa sekä sisältöjen että ostetun median puolella. Aiemmin Sade on työskennellyt Dagmarilla ja LMSomecolla. Nyt Sade tekee uuden aluevastauksen astuessaan Trootilla aiempaa strategisempaan rooliin, johon hänellä on hurjasti annettavaa monipuolisen taustansa vuoksi.
“Asiakkuustyössä on tärkeää aidosti kuunnella asiakasta, jotta osaamme tukea asiakkaan tavoitteita varmasti oikealla tavalla. Tärkeää on myös ylläpitää omaa asiantuntijuutta somesta ja pysyä kartalla kaikista uudistuksista ja trendeistä. Trootilla täytyykin tarttua somen uusiin tuuliin uusiin kanaviin ennakkoluulottomasti ja nopeasti”, Sade kertoo.
Luovan tiimin uusin vahvistus on niinikään lokakuussa aloittanut Creative Oona Kansi, joka tuo tiimiin vankan konseptisuunnitteluosaamisen lisäksi ymmärrystä kohderyhmiä kiinnostavan orgaanisen sisällön suunnittelusta. Asiakaslähtöisen luovan suunnittelun lisäksi Oonan kokemuspaletti on karttunut copywritingin ja sisällönsuunnittelun parista.
“Onnistunut sisältö luo aina jotain lisäarvoa kohderyhmälle, oli kyse sitten ilahduttamisesta, inspiroimisesta, viihdyttämisestä tai uuden opettamisesta. Hyvien somesisältöjen pariin halutaan palata ja niiden parissa halutaan viettää aikaa.”, Oona kertoo.
Creative Content Producer Timi Nordman on kolmikon tuorein trootilainen. Yleltä Trootille siirtyneelle Timille TikTok-maailma on erityisen tuttu, mutta pienestä pitäen videoiden tekemistä rakastaneelta Timiltä taipuu myös stillit, grafiikat sekä äänityöt.
“Some kehittyy nopeasti, ja se mikä toimii nyt, ei välttämättä toimi vuoden päästä. Siksi haluan olla ns. aallonharjalla somemaailmasta ja kehittää samalla omia tietojani ja taitojani”, Timi innostuu.
Etsitkö kumppania sisällön strategiseen ja luovaan suunnitteluun ja tuotantoon? Ota yhteyttä tiimiimme!