Troot on tehnyt jo vuosien ajan strategista vaikuttajamarkkinointia yhdessä Kitchen Joyn ja ensisijaisesti pelitubettajana ansioituneen Lakon kanssa eri kohtaamispisteissä. Tänä talvikautena Lakko ja Kitchen Joy ottavat haltuun myös Levin hiihtokeskuksen!
Vuonna 2018 Lakon omissa kanavissa käynnistynyt vaikuttajayhteistyö on vuosien varrella kasvanut brändirakkaudesta ja tuotesuositteluista monikanavaiseksi markkinointikokonaisuudeksi peilaten samalla koko vaikuttajamarkkinoinnin alaa, joka on ottanut suuria harppauksia markkinoinnin kentällä. Kitchen Joyn ja Lakon yhteistyö on levinnyt somekanavien ulkopuolelle esimerkiksi Minecraft-maailmaan, YouTube Allstars-lätkätapahtumaan, DOOH-screeneille ja muihin perinteisen median kanaviin.
Viimeisempänä, uutena haltuunottona talvikaudella 2023-2024 Kitchen Joyn thaikuutiot ja Lakko, eli itseoikeutettu Kitchen Boy ottivat haltuunsa Levin hiihtokeskuksen ja hissikabiinit ulkomainontaratkaisuista vastaavan Mediateon ja Havas Helsingin yhteistoteutuksella!
“Rohkaisemme ehdottomasti viemään vaikuttajamarkkinoinnin ulos sen perinteisistä kanavista! Siinä vaiheessa, kun tehdään pitkäjänteistä strategista vaikuttajamarkkinointia ja sinulla on brändillesi täydellinen brand match, suosittelemme ajattelemaan vaikuttajakokonaisuutta enemmän ilmiöittämisen kannalta. Harvinaisen totta on sanonta, että rohkeus palkitaan (vaikka se hieman verottaisikin budjettia)” , Kitchen Joyn brändistä Suomen markkinalla vastaava Julia Pallasvuo kommentoi.
Tämä ainutlaatuinen kampanja ei ainoastaan tuo hymyjä hiihtokeskuksen kävijöiden huulille, vaan se myös vahvistaa Kitchen Joyn mielikuvaa nuorekkaana, innovatiivisena ja leikkisänä brändinä ja aktivoi kuluttajia osallistumaan puhelimillaan hissimatkalla talviseen ja oivaltavaan kisapromootioon.
Etsitkö vaikuttajamarkkinoinnin kumppania? Ota yhteyttä tiimiimme!
Miksi yrityksen kannattaa kääntyä vaikuttajamarkkinoinnissa markkinointitoimiston puoleen? Lue tästä.