Vaikuttajatoimisto Troot järjestäytyy uudelleen satsatakseen strategisempiin palveluihin ja kehitystyöhön.
Keväällä 2014 perustettu Töttöröö on jo ehtinyt vaihtaa nimensä Trootiksi, avata toimiston Ruotsiin ja kasvaa YouTube-verkostosta reilun 20-hengen asiantuntijaorganisaatioksi. Nyt Trootin Suomen ja Ruotsin toimistojen kattoyritykseksi on perustettu Troot Group, jonka toimitusjohtajana Joona Haatainen toimii. Hänen aisaparikseen Groupia luotsaamaan operatiivisena johtajana on nimitetty Sanna Rousi Suomen maajohtajan paikalta. Groupin talousjohtajaksi puolestaan on nimitetty Troot Finlandin CFO:na toiminut Laura Vinogradoff.
Nina Leskinen siirtyy vastaamaan Troot Suomen toiminnasta maajohtajana. Leskinen siirtyy pestiin nykyiseltä tuotannon vetäjän paikalta.“Olen innoissani saadessani osallistua kasvuumme entistä vahvemmin ja viedä osaamistamme eteenpäin laajemmalle yleisölle. Meillä on ainutlaatuinen suhde pohjoismaisiin etulinjan vaikuttajiin ja kehitymme jatkuvasti asiantuntijatoimistona,” Leskinen sanoo.
Troot panostaa pitkäjänteiseen ja kokonaisvaltaiseen vaikuttajamarkkinointiin. Taustalla on mainostajien tarve löytää holistisia ja tuloksellisia keinoja kohdennettuun vaikuttamiseen. Uusi palvelu, Strategiset Ratkaisut, vastaa tähän tarjoamalla harkittuja vaikuttajamarkkinoinnin ratkaisuja, jotka pohjautuvat asiakkaan markkinointistrategiaan. “Olemme rekrytoineet joukkoomme uusia asiantuntijoita tuotannon, markkinoinnin ja viestinnän saralta mahdollistamaan kehityksemme ja vahvistamaan kokonaisosaamistamme entisestään. Uudet tekijämme tuovat mukanaan eritysasiantuntemusta etenkin Instagramin, podcastien ja blogien osalta,” Leskinen jatkaa.Tuoreeksi tuotannon vetäjäksi on nimitetty Supersonilta tullut Kaisa Suomela. Lisäksi tuotannossa aloitti Vapa Medialla aikaisemmin työskennellyt Creative Producer Reetta Kallio ja myynnissä A-lehdiltä tullut Account Director Sara Nurmilaukas.