Miten rakentaa brändiä TikTok edellä?
Duunitori on Suomen suurin työnhakupalvelu ja johtava rekrytointimedia.
Miten hyödyntää TikTokin mahdollisuuksia osana Duunitorin brändin rakentamista? Miten saada kohderyhmän aito huomio kanavassa, joka pursuaa kohderyhmälle mielenkiintoista sisältöä?
Nuori kohderyhmä tuntee Duunitorin hyvin, mutta se haluttiin tavoittaa myös TikTokissa ja Instagramissa lyhytvideoiden keinoin. Tavoitteenamme oli vahvistaa kohderyhmän suhdetta Duunitoriin lyhytvideoiden avulla.
Kohderyhmä suhtautuu työhön ja työnhakuun positiivisesti, mutta kohtaa usein haasteita löytää työpaikkoja perinteisin metodein. He tarvitsevat kannustusta ja inspiraatiota työuran pyörteissä. Kulutettavista formaateista suosituin on lyhytvideo.
Kehitimme Duunitorille kanava-strategian ja jatkuvat lyhytvideoformaatit jonka pohjalta tuotimme kuukausittain kohderyhmälle kulttuurillisesti relevanttia, viihdyttävää ja ennen kaikkea hyödyllistä sisältöä, joka mahdollistaa vuorovaikutteisen keskustelun työelämään liittyvistä asioista, jopa työelämän tabuista.
Sisällöt syntyivät yhdessä duunitorilaisten kanssa, ja he myös toimivat videoiden kasvoina.
Käsittelimme videoissa sekä ajankohtaista kesätyönhakua että työnhakua ja työelämää yleisemmin.
Yhteistyö on alusta asti ollut ja tuntunut nimenomaan yhteistyöltä. Molemminpuolinen ja jaettu innostus laadukkaaseen sisällöntuotantoon ja Duunitorin kanavan kasvattamiseen on syventänyt yhteistyötä entisestään ja on siivittänyt myös hyviin tuloksiin. Trootin kanssa on työskentely on ollut helppoa ja tuloksellista.