Rakastettu kauneusalan kapinallinen sai TikTok-tililleen uutta puhtia.
Tavoitteenamme oli luoda Four Reasonsille TikTok-presenssi, joka viestii brändin arvomaailmasta ja kasvattaa tunnettuutta uuden kohderyhmän keskuudessa.
Strategian ydin lähti kolmesta tavoitteesta:
Loimme Four Reasonsille TikTok-konseptin, jonka keskiössä on auttaa kuluttajia näkemään hiukset persoonamme jatkeena. Konsepti sisältää kolme erilaista sisältötyyppiä, jotka kaikki vastaavat eri tarpeeseen.
Pilotin 12 videota keräsivät orgaanisesti
TikTok-pilotti Trootin kanssa ylitti odotuksemme! Myynnillisiä tavoitteita meillä ei tällä kertaa ollut, vaan halusimme ennen kaikkea saada brändimme näkyviin ja kuuluviin TikTokissa. Sisällöt olivat visuaalisesti hyvinkin herkullisia ja ihastuttivat yleisön lisäksi myös kollegoita! Troottilaisten kanssa työskentelystä saimme uutta inpistä myös omaan tekemiseen, ja olemmekin jatkaneet tätä hyväksi havaittua konseptia myös Four Reasonsin muilla some kanavilla. Lämpimästi voin suosittella Trootin osaavia ammattilaisia! Ihan huipputyyppejä!