Paula

Z-sukupolven nuoret suhtautuvat mainontaan kriittisemmin kuin aiemmat sukupolvet. Siksi vaikutus kohderyhmään pitää tehdä koukuttavalla sisällöllä ja kiinnostavalla tarinalla.

Ratkaisu:

Z-sukupolven nuoret suhtautuvat mainontaan kriittisemmin kuin aiemmat sukupolvet. Siksi vaikutus kohderyhmään pitää tehdä koukuttavalla sisällöllä ja kiinnostavalla tarinalla.

PAULA-vanukas on monelle teinille lapsuudesta tuttu ja sen mainosjingleen suhtaudutaan nykyisin huumorilla.

PAULA haastoi nuoren kohderyhmän keskuudessa suositut TikTok-vaikuttajat Weksin, Ellan & Helmin, Monailonan, Nikon ja Santun, Sari Aallon sekä TUULIn luomaan omat versionsa legendaarisesta mainoskappaleesta tai mainoksesta. Sisällöissä hyödynnettiin PAULA-brändin maailmaa ja nostalgisoitiin suhdetta tuotteeseen.

Tulokset:

Kampanjalla keräsi ilman maksettua mainontaa yli 4 miljoonaa TikTok- ja 500 000 Instagram -näyttökertaa.

Vaikuttajien PAULA-vanukas TikTok-sisältöjen parissa vietettiin 20 881 tuntia eli 870 päivää! Videoita katseltiin keskimäärin vaikuttajasta riippuen kolmestatoista aina 35:een sekuntiin. Sisällöistä tykättiin TikTokissa 313 500 kertaa, Instagramissa 35 000 kertaa.

Kampanja onnistui myös PAULA-vanukkaan brand lift – tutkimuksen näkökulmasta erinomaisesti, huomioarvio oli korkea ja yhden huomioarvoprosentin hinta merkittävästi benchmark-lukuja alempi.

Tulokset

No items found.

Novita

Virkkaaminen kesän 2024 ilmiöksi TikTokin avulla

Lue lisää →

Barot's

Ravintolaketjun myynti kasvuun somen avulla

Lue lisää →