Autamme yrityksiä ja organisaatioita rakentamaan työantajamielikuvaa sosiaalisen median avulla, sekä toteuttamaan tuloksellisia rekrykampanjoita.
Muuttuvassa mediaympäristössä moni HR-ammattilainen on ryhtynyt kasvavan osaajakilpailun keskellä pohtimaan perinteisen työpaikkailmoitusten sijaan uudenlaisia keinoja rakentaa työnantajamielikuvaa sekä toteuttaa rekrykampanjoita. Mistä yritys tai organisaatio löytää oikeat osaajat ja kuinka heidät saadaan sitoutumaan? Työnantajamielikuvan rakennus ja päivitys varmistaa, että yritys houkuttaa tarvitsemiaan osaajia.
Työnantajamielikuvan rakentaminen alkaa yksittäisen kampanjan sijaan jatkuvana prosessina jossa hyödynnetään strategisesti sisältömarkkinoinnin työkaluja. Jatkuvan työnantajamielikuvan kehittämisen avulla parannetaan nykyisen henkilöstön pitoa ja herätetään kiinnostusta potentiaalisten työntekijöiden keskuudessa.
Jotta rekrymarkkinointi olisi mahdollisimman tehokasta, kannattaa brändin olla läsnä niissä kanavissa, joissa kohderyhmä viettää aikaansa. Kyseiseen kanavaan tulee tuottaa sopivaa sisältöä sen sijaan, että yleisöä pyrittäisiin ajamaan kanavasta pois suoraan vaikkapa verkkosivuille. Näin sisällöstä tulee kiinnostavampaa, mikä palvelee myös sosiaalisen median algoritmeja.