Yksisuuntaisesta viestinnästä yhteisöihin - miten rakentaa brändille oma yhteisöllinen media?

Jotta brändi erottuisi tämän päivän viestitulvasta, täytyy brändeistä tulla yksisuuntaisten viestijöiden sijaan sisällöntuottajia, jotka luovat kohderyhmiä houkuttelevaa sisältöä. Mutta miten brändi voi luoda oman yhteisöllisen ja vuorovaikutteisen median?
Lue lisää →

Creative Content Production esittäytyy

Saammeko esitelllä: Niklas, Erik ja Henrietta eli Trootin luova sisällöntuotannon tiimi, joka tuottaa Trootin tavaramerkiksi vaikuttajamarkkinoinnin ohella muodostuneet kanavanatiivit sisällöt brändille kuin brändille kiinteistötekniikasta lääkemarkkinointiin tai vaikkapa rekrytointipalveluun. Tiimi jakaa mielellään myös osaamistaan muille ja käykin ahkerasti kouluttamassa brändiviihteestä kiinnostuneita asiakkaitamme!
Lue lisää →

Kaikki on nyt real - uudesta BeReal sovelluksesta vaikuttajat pysyköön kaukana

“Onko sulla BeReal?” Tätä uutuus sovellusta on ladattu jo 28 miljoonaa kertaa, joten jos haluaa olla aallon harjalla, nyt on aika ladata se kännykkään!
Lue lisää →

Minkälaisen brändin kannattaa markkinoida TikTokissa?

TikTok on tämän hetken nopeimmin kasvava sosiaalisen median kanava sekä käyttäjien että markkinoijien keskuudessa. Minkälaisen brändin kannattaa markkinoida TikTokissa ja mitä se brändiltä edellyttää?
Lue lisää →

Miten hyödyntää sosiaalista mediaa työnantajamielikuvan rakentamisessa ja rekrymarkkinoinnissa?

Miten rekrytoija voi hyödyntää sosiaalisen median mahdollisuuksia osana työnantajamielikuvan rakentamista ja rekrykampanjointia?
Lue lisää →

Esittelyssä Trootin uudet tiimiläiset Jonna & Henrietta – “Jokaisen brändin tulisi miettiä, mikä on syy seurata heitä somessa”

Troot vahvisti edellisvuoden lopulla strategista sosiaalisen median osaamistaan Jonna Haatajan liityttyä osaksi asiakkuustiimiämme. Jonnan lisäksi Trootin porukkaa täydentämään saatiin vuoden alussa Content Creator Henrietta Harju.
Lue lisää →

House of Juicy -TikTok-tili on kuin parhaan kaverin kämppä, jossa on aina hyvä meininki!

Näin luotiin Suomen seuratuin virvoitusjuomabrändin TikTok-tili vain muutamassa kuukaudessa
Lue lisää →

Brändit löysivät sosiaalisen median, mutta unohtivat vuorovaikutuksen

Panostukset somemainontaan ovat kasvaneet Suomessa lähes 30% edelliseen vuoteen verrattuna. Vuonna 2021 sosiaalisen median mainonta muodosti jo yli 15% koko mediamainonnan kakusta. Samaan aikaan panostukset sisältöön eivät ole kasvaneet.
Lue lisää →

Somemarkkinoinnin trendit 2022: TikTok, social commerce ja strateginen vaikuttajamarkkinointi

Vuosi vaihtuu ja on taas oivallinen aika ennustaa, miltä (some)maailma näyttää ensi vuonna! Tässä jutussa esittelemme kolme tärkeimmäksi arvioimaamme alkavan vuoden trendiä, jotka on hyvä pitää mielessä.
Lue lisää →

Toimivan kampanjabriefin anatomia – eli kaikki mitä pitää tietää vaikuttajayhteistyön briefaamisesta

Pidempää vaikuttajayhteistyötä tai lyhyempää kampanjatekemistä tukeva ja ohjaava brief on yksi tärkeimmistä työkaluista erityisesti sekä vaikuttajalle, mutta myös toteutusta suunnittelevalle taholle että brändille.
Lue lisää →